No to ja dorzucę. Od przebiegu ca 60kkm, tak z 7miesięcy po upływie gwarancji, zaczęły się problemy z charakterystycznym klekotem po starcie, zimny silnik odpalał normalnie ale rozgrzany po postoju niestety chrobotał - i to coraz częściej. W ASO zaoferowano mi 3.7tys zł za wymianę nastawnika+łańcucha :lol: , zrezygnowałem oczywiście, po drodze już się umówiłem na wymianę w zwykłym warsztacie, gdzie przed wakacjami zmieniłem tylko olej na Amsoil... I po zalaniu silnika Amsoilem jak ręką odjął :shock: Wcześniej już przy każdym odpaleni ciepłego silnika pojawiał się ten chrobot, a teraz zrobione 1,5kkm i ani razu nie zatelepał...
Już się zaczynam bać, że chrobot nie wróci :P
A BTW zalecenia ASO wyglądają tak: nic się nie powinno z silnikiem stać jak tak chrobocze zaraz po starcie i można z tym spokojnie jeździć, ale jak już wymieniać to przy okazji lepiej też zmienić łańcuch :P
Już się zaczynam bać, że chrobot nie wróci :P
A BTW zalecenia ASO wyglądają tak: nic się nie powinno z silnikiem stać jak tak chrobocze zaraz po starcie i można z tym spokojnie jeździć, ale jak już wymieniać to przy okazji lepiej też zmienić łańcuch :P
Komentarz